Friday, October 29, 2010

kepuasan lain?

puas hati?..tak faham...puas kenakan org?...tak faham..hmmm nie yg aku fikirkan..hahahah..sbb aku rasakan..ramai orang..diluar sana mcm tak puas ati dengan aku?..kenape yek..aku cuba jd seadaanye aku..selagi yg boleh aku cuba memuaskan orang diluar sana..tp..hurmm kenape..mcm tak puas hati?..ade yg cakap " tak semua org kita boleh puaskan..sbb human need n wants are different..difficult to make them satisfied....diorg takkan penah rasa cukup" ....tp..kenape?..aku ..tak tahu laa..ade yg bg kata2 perli..ade yg tarik muka..ade yg jauhkan diri..ade kah menjadi.. empunya diri yg bernama Idi Radzi nie payah?...kenape?...hot stuff?..owhhh pleaseee sy masih waras..masih berdiri dunia realiti...sy sedar mana limit sy..kekurangan sy.... ( syukur alhamdulilah segala kurnia dariNya..tanpa izinNya..aku tak sejauh nie..)..hmmm...sejauh yg boleh..sy nak lari dari semua org..sbb takde yg termakan hati..watsoEver.. mungkin kehilangan aku yg setahun sblom nie..menyenangkan diorg kot...( tgk aku sudah memikir..sy tak suka...misi hidup baru FIKIR DIRI SENDIRI DULU...nampak mcm selfish kan..tp ade ke yg memikirkan diri saya diluar sana tu?...)menurut list dapoo sy kan..sy ade yg memerlukan..tp takde yg berani tampil melainkan buat hal masing2...kenape?...*sighs*

No comments: