Sunday, October 17, 2010

ape dan mcm2

mcm2...tenggelam timbul...isu nie dan itu..mcm tak stabil dunia nie...isu kawin..isu cerai..isu buang anak...hmm korang perasan tak..yg buang anak bulan sembilan tu...maybe hasil malam new yr..yg mane bulan sploh nie hasil valentine's day...nie pun kawan aku yg bgtau..n aku terfikir sejenak..mmg mcm tepat so sape yg bulan 8 tu...err hasil xmas la kan...hmmmm..nafsu?...atau ingin mencuba?...isu anak nie sama jugak..mcm isu cerai...hmm okey la aku takde la emo kalau mmg sepatut or diorg takde jodoh..but artis nie..isu penceraian n perkahwinan dh mcm hollywood..bincangkan dalam tv..yg gaduh pun sama..mana perasaan malu diorg?..org malu tu dh tak wujud?..bangga heh bila cerai n then mengaku ade pengganti...mcm penceraian nie..mcm tuka baju..mcm tuka channel tv...dan yg kecoh n cerai2 nie..kawin..sape lg kalau tak..org kita2 jugak..malu2..sbb menunjukkan kelemahan kita...dan kesombongan kita tak kena pada tempatnye...hmm...yg kawin..okey laa aku tak laa marah mane..bagus pun tu mmg digalakkan dalam islam dan agama...tp pakaian plak aku sakit mataaaaa..seksi n jarang tp bertudung..ape yg nak simpan ape yg nak terdedah...errr " blind or deaf?...stupid or more stupid?"...sakitnye sbb bila sorang dh buat..yg lain pun ikut sama..n saling tunding jari..orang tu n orang nie la..tp tak plak rujuk pada al-quran or hukum hakam..sebaliknye orang..adoiiiii...mmg fasa ke-4 kita semua nie kan..wallahualam...
k laa..nanti kita borak..

muaxxxx




" far apart..but deep inside...we still best buddies"

No comments: