Saturday, October 23, 2010

sudah kawen yek :)

alhamdulilah...dalam sehari..dalam setahun bak kata mat shah sahabat rapat aku..mcm2 berlaku...yerla..dalam setahun...aku belaja...aku dh nak convocation ...n then sehari...berjumpa...n salah seorang kawan rapat dh nak kawin..aishh buka dh kawin dhhh pun...alhamdulilah...mmg semalam (22 oct 2010)...2 jiwa berjaya disatukan..n then 4 sahabat berjaya bertemu kembali...yg mane sblom nie ..hny sms penghubung kiteorang...(sweettt..) walaupun 2 orang dari nya sahabat saya tak dpt datang...fesal?makin dewasa dan matang...percakapan ade focus..ade isi...ade ke-serius-an nye ...mat shah well kali nie ..berani tampil bersama dini..weee..moga cepat2 dilangsungkan...ikut jejak azwani tu..weeee ade laa jr. hehehhe.....fesal? dia nak settle MSc dia dulu (betul tu setuju...) pastu baru fikir pasal keluarga..bagus2 ade planning...n aku..hmm dan2 pas tgk azwani kawin..terus salah satu list doa aku selitkan isu jodoh Ya ALLAH..moga hambaMu nia.. tettttttttttt (rahsia laaa)..hhehehehe....
buat Uztaz Azim..jaga kawan baik sy nie elok2...kalau boleh sediakan peruntukkan bulanan untuk rawatan rambutnye (hihihih....jgn mara naaa)...pastu Uztaz Azim ..izinkan sy sms isteri uztaz yeee..moga ade line klia untuk kami..sbb sy syg kawan sy...nie..hehehehe.....k laa letih..nanti tulis lg ..pe2 layan klip nie...


No comments: