Wednesday, October 27, 2010

status ape nie?

kadang2...aku rasa dia mcm nak show off...owwhh well show off lama mane pun..aku tak la heran or jeles tp...org sekeliling ketawa kot tengok gelagatnye...sejak dia hidup berdua...nie mcm nak menunjuk..bg aku berpada n sederhana sudah....sape pun tak hairan..melainkan kalau dia update status " ari nie sy bersalin 8..." fine itu maybe akan mengkagumkan org ramai..nie update status.. gaji layak membeli sebuah penthouse..adoi itu bongak dan riak namanye...betul tak...kadang2 update status nie pun boleh menggambarkan kita nie mcm mane...or percakapan mcm mane...aku?..aku tak kata aku nie sempurna mana..tp aku mmg suka update status...rasa mcm..puass... *thanx kak da..kerana selalu gelak tawa status aku *...cuma yg sedey kadang2..rupa okey...ade yg chantek..ade tu bertudung lagi..alahaii gemalai mataku melihat..yg mane status duk menghina n mencarutt tetttttt...nak mencarut pun dalam hati sudah..sbb..kdg2..kite carut2 nie budak bawah umo mudah terikut...n tertanye ape kah yg disebut (kdg2 kan ke org carut bahagian tetttttt....)...ishh penambahan vocab yg tidak sihat untuk adik2..kan.kan..kan...

MyEm0.Com " oo adindaku dengarlah rayuaan dihati ku woooo"

No comments: