Saturday, October 23, 2010

ape yg berubah?

ape yg membuatkan seseorang sahabat/teman/kawan itu berubah?...tak faham...adakah masa yg berputar nie ...menanam semangat setia kawan itu semakin pudar..atau..dia pada mulanye dah takboleh terima kawan yg sedia ada dari dulu itu sahabat/teman/kawan...?kalau dulu beramai2..cakap.."yes kita semua akan keep in touch"..."susah nak cr kawan mcm korang..kita kawan sampai end of this world".."nanti kita jumpa lg k" ...aku semakin hati..tawar hati..bukan pekat hati..but slowly...mcm dh tak endah sgt ape yg berlaku..pada yg lupakan ape yang dikatakan...aku tak kata perlu hari2...skrg dh ade facebook..click..update..comment..msg fb..ym...msn..katakan je ape dan mana..janji rajin..dan errr tidak buta IT hehehe (maaf yg terasa..hahaha)...okey la...kalau semua nia tak jalan..tu haaa hp duk berkepok dalam poket suar kan..or handbag ( cam aku dimerata2 aku letak so sorry guys sapa yg mcm agak gigit kuku tunggu aku reply...hahaha) sekupang...atau pun 3 kupang...nyanyi kang lagu kupang..hehehe....itu pun takde gak...orait laa...malas nak sms semua nie..fine..aku sms aku kol..pls...laa cergas la menjawab panggilan..bukan nada malas ( common sense laa kalau org dh nada tak cergas..kita secara automatik pun malas nak cakap panjang2..) kenape yek...?..sy bukan kawan dihati kawan saya tu ke?..gulpreng/boipreng marah ke?...takpe la..sy disini mohon kemaafan..mungkin sy masih didunia adik2 kredil dalam berkawan..tak faham istilah berkawan untuk yg berumur 25 dan keatas...

No comments: