Sunday, October 24, 2010

berubah apenye...

ada yg kata...aku dh berubah...ade yg kate aku sama je..hmm yg pasti ape yg berubah...errr nak cakap pun malu..hahah..sizeee aku dh berubah..lagi kepada berganda doraemon-nye...err kenape yek?...welll...hurmmm hurmmmm..(garu2 kening...)


  • sebab aku baru balik UK...sane makan roti...coklat..eskrim yg sedap tak terhingga...ayam-ayam (walaupun hatiku meronta..aku takboleh makan ayam..dh darurat kot...dan sana adik2 kawan2 masak semua sedap2...bak kata pepatah " rezeki jgn ditolak..."hehehe
  • cuaca yg sejuk..makan pun kuat...kunyah tanpa henti...tp kan..tp kan..sy jalan byk..saya naik tangga..errr (nanti mesti ade yg kata tak aktif...seorg kenalan kata..aktif takpe penting..so aktif la kan..)..
  • dan yang latest...sy rindu masakan Msia..nie sy agak terlampau ratah lauk..hahaha..tp bukan la mcm zombie resident evil tu...so dont worry heh...i'm still human..not yet infected by any virus or bacteria....


n then ada kata aku dh berubah dr segi attitude n pembawaan diri..(weiii bukan pembawaan anak...aishhh sy blom diikat..mungkin sy diskodeng???)tak tahu laa mane nak kata..berubah atau tidak...org sekeliling lagi kenal aku yg dulu or kini..sbb sy terasa sy masih sama...mungkin..sy skrg kurang sensitif pasal hati kawan yg mane makin kecil yg perlu dipujuk rayu ...?I dunno..u tell me..n ade kata percakapan aku mcm teeeettttt....( isu sensitip disini..perkauman tidak dibenarkan..) Ooh well..aku cuba menjadi..sebaik yg mungkin....tp jangan la kata sy teeettttt.... susah yer kalau sy ade perancangan n then org takboleh terima..Ohh well nie perancangan sy..anda suka atau tidak..sy boleh buat ape..tp nasib sy tak kata dia pun teeetttttt....


oopssssss....




MyEm0.Com " saya nak cari inai tube....kat mane ye..???"pokok tak berbaju?.."

1 comment:

hazeny said...

bukan poko tak berbaju la.. kat kedai makcik india bawah pokok, yang suomi die jaga kedai tak pakai baju tu.