Sunday, October 24, 2010

first move..

wee..sy menghiasi ntah kali keberapa...blog sy nie..ntah..mcm terasa teruja dengan dunia blogging nie balik...well sy tak ramai pengikut..tp...sy tetap suka menulis..hmm ade silent reader atau tidak..terpulang..janji sy lega ape yg terbuku..janji sy suka view post2 sy yg dulu..tak gituuu !? eheheh ate komeeee...?..heheheh..


hari nie ...bukak newspaper ...mata tertarik dengan tajuk " woman...make a first move.." sungguh terpikat dengan tajuk itewwwwwwwww....kenape?sbb sy pun terfikir ade-kah pelik kalau kite kaum hawa make a first move memandangkan pemandangan terhadap kaum adam kini..makin slowwwww...kan tul tak ?..kadang mcm dalam ati " adoooiii lu brader hints berbaris bertong2 lu bg...wa tunggu lu cakap dulu..letih laa lu der..harap muka smart ..tp lu memang semacam...kalau nie la rupe lu der..cane nak jumpa parents wa nanti.." tul tak?..hmmm nie berdasarkan pengalaman..."tiada pengalaman tiada paaa <-- iklan ah-long kt tv ..haha.." tp..betul gak...dlm tu ada pendapat...tak semua boleh menerima..kalau perempuan mulakan dulu..sbb mcm takde maruah diri or dengan kata direct to da point " gataalll semacam pe ko nie " ...tp ...kalau dh tak gerak mane cane nak mulakan...hmmm..susah2..tp..org kata kesabaran tu...n kadang2 lelaki nie bukan takmo mulakan tp saje nak test market ...ape kehel nye ntah..mungkin sbb diorg tahu diorg nie leh pasang 4 so tu yg mcm mata melilauuu survey...hahaha tul tak kaum ADAM??!..hehehehe....dulu penah aku mulakan pada seseorg..tp sebenarnye aku tak serius pun..cuma nak mencuba apekah perasaan meluahkan dan terluah...kesannnye?!!! impakk yg besarrrrr ...agak dalam sebulan kot baru hubungan aku ngan kawan aku tu kembali normal....ade yg kata "jahat laa ko nie"...tp sy ingin cuba je..ye sy dulu ade hati tp dulu laa..dan dia sendiri penah cakap..sbb kan fizikal aku mustahil dia nak terima..ohh well..i deserve with a better person...maybe..n could be..or maybe aku ngan kawan aku..tak ditakdirkan together..simple as ABC..mmg ayat makan dalam ape yg kawan aku cakap tu..aku terima in positive way..menunjukkan ade kawan aku yg ambik berat ttg aku..syukur alhamdulilah..drpada aku bertemu dgn yg hipokrit berkawan ngan aku..tul kan?.. ( nie pun berdasarkan pengalaman berkawan dengan yg hipokrit...)...aishh dh melalut dr topic nie..k laa to be continue...fikirkan2...

-IMR-

No comments: