Wednesday, November 3, 2010

kemana ilang?

owh..aku tak terisi blog ...hurmm..aku 2-3 ari nie balik kg...melawat opah..n sedara mara...agak seronok kot berkumpul kali nie..perbualan agak dewasa dengan sedara mara...isu kawin pun dh kurang.. :)..dh..bestnye dpt jumpa kawan rapat aku..dari darjah 3 tu..leenda velvet.. mcm 2 kiterorg borak..n update pasal masing2... mcm tak percaya..dari umo 9 tahun...skrg dh 25 thn...alhamdulilah kuatnye persahabatan kami..yg mane aku dan dia..boleh terima n tak kisah pun..asalkan..aku dan dia hormati privacy masing2.. ( wish I loikeee)...n boleh memberi kata nasihat ( I loikeee tooo)...bukan menidas...bukan memerli..bukan terus reject cerita aku..or watsoEVER...sbb kita nie hidup...saling give n take..n gurauan pun ade limit bukan main terjah..n lastly ..bukan nak sibuk ..or nk act as MAK KIAH gossip tak bertempat ...perghh pe kes ...nak cucuk2..nak cucuk g spital mbik injection botox ape2 yg patut...sebab ape aku kaitan selalu isu org bz body nie?sbb keliling aku ..byk sgt org bz body n tak grown up...ohhh plueaseeeeeeeeee( haa cane nak sebut tu..hahaha)..jgn nak kecoh semacam...kalau tak bleh ikut cara aku..rentak aku..hormat aku..sila....rejectkan diri anda sendiri dari hidup saya..sekian.....hahahah....k laa aku dh ngantuk...adiosssa!

No comments: