Monday, November 8, 2010

radio yg hilang?

ieyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh..!!!aku berjaya meloloskan diri untuk menaip blog...2-3 aku membizikan diri dgn makkusayang.. n ayahkusayang..sblom mereka berangkat ke tanah suci..alhamdulilah..sampai mereka disana untuk menunaikan Haji..rukun Islam yg ke-5...alhamdulilah...lengkap sudah ke 5-5 rukun islam...moga keduaibubapkusayang..dapat haji mabrul...n umat islam yg berjaya didunia dan akhirat..AMINNNN...( rindu sudah dengan mereka...thrill kerinduan nie lain sket dr duduk perantauan...huuuu)..

Selain membizikan diri dengan family yg disayangi..aku ade sebab lain juga...iaitu...aku..malas nak tgk fb "orang lain tuuu"..walau aku update status..tp bila dr hp..dia nye kerajinan tu lain sket..hehehe..yerla hp..mane puas..tp siyess kalau ipad syok tu... *wink2*...

hmm dh tak lama lg aku nak berkonvo..weeeeeeeeeeeeeeeeee insya-ALLAH...okey laa nanti laa..mood takde..see yaaaa!!!

No comments: