Tuesday, November 9, 2010

saye okay sket

alhamdulilah..semalam aku emo..ari nie..beransur ke-emo-an aku...kenape aku emo?..sbb ntah..aku terasa mcm aku dah perlu ucapkan selamat tinggal pada org di-sinun...so..tu yg aku emo..kenape payah nak kate selamat tinggal..sbb ..mungkin dh selesa selepas ..berbelas2 lamanye..kenape aku nak undur diri..sbb..dh nampak ke-fasa-aan yg dia dh happy..dh stable..so..why not aku teruskan hidup aku..n dia teruskan idup yg mane dh nak ade sinar kebahagiaaaannnn...alhamdulilah...( happy for you..)...ambil masa kot semua nie..mmg pun..nk belaja memandu pun mbik masa..ini kan..nak biasa2kan hidup yg kini baru tu...walaupun masih berbekas..tp..well aku nak jalan terus..tanpa menoleh...boleh kan?...aku kena kuat...eiyaaaaaaaaaaaaahhh!!!tp..ade org kata kalau bersahabat kenape mcm nie..sbb...bersahabat kami nie pelik..mungkin...hahaha...ade ke-fasa-aan..tak tau nak bt ape dh...mcm dead end jee.....aku berdoa padaNya..kalau ini yg terbaik..tunjukkan...kalau ini yg sebaliknya..bagi aku jalan settlekan...x larat jugak dengar bebel yg tak puas ati...sy pun manusia yg lemah..luar nampak cool relax..dlm hati..mcm2 jawapan sy nak berjawab..tp dalam hati je la...

all the beshhh!!!

No comments: