Sunday, April 3, 2011

update sket je..

assalamualaikum...wahai silent readers-ku dan followers ku...heheh (shaba kalau ko bc ...elooo untuk ko :) )....okey...ape nak cite skrg nie..?..sebenarnye mood untuk aku merepek nie kian separa2 idup la mcm tu...bukan pe...baru2 nie aku diuji olehNya...ye..aku redha dengan ujian ini..sbb aku tahu DIA menguji sbb dia tahu aku boleh tempuh dugaan ini..wallahualam...sedikit tamparan PANGGGGG! pun ade ...yg pasti aku sebagai hambaNya..sedang giat mencari alternatif yg terbaik...dan ujian pun masih dlm pemantauan...huhu sorry laa bukan tak nak cite ape..but...agak2...doa2kan untuk aku...kalau sape yg nampak status fb aku tu ..down..pls make me wake up..with wisdom words..motivation words..and etc...hah?..apedier..ni dugaan sbb balasan aku buat kat someone?(itu kalau ade yg kuncu2 nye baca blog aku la..hahaha)..sorry diz prob have been long long time ago..before aku further study kot...hehehe..cuma nak remind je..sbb kdg2 sesetengah tu suka bebenor syok sendiri...choooiiii!!!...k laa tu je update ari nie..teman nak nengok ABPBH...hhehehe thanx alots!..

No comments: