Wednesday, April 13, 2011

jalan2..

hai "tawan"2 ku sekalian...hehhe..selamat malam..!..ngantuk...lahaiii...ari nie..mood sgt okey...syukur...ari nie ..jalan2 ke the curve...berdating sambil kopak laaa dalam RM100...menemani pak sedara kesana..gi tgk game n pre-order action figure...ahaaaa pemenda action figure?...meh sini saye nak jeleskan..eh bukan nak jelaskan..action figure nie..menurut kamus kefahaman sendiri.........SALAH SATU HOBI MENGUMPUL REPLIKA DARI HERO2 citer movie..mcm ...wolverine...rogue...star wars..yang mane semuanye hand-made n limited edition...yg limited nie...maksudnye beberapa bilangan saje yg dibuat diatas muka bumi nie...mcm diorg buat dalam 100 unit..satu dunia..so Kena la pre-order...ape?harga?..ahaiii nama pun exclusive n limited edition..harus la mahaiiiii...gile tak?..hehehe nie la namanye hobi...mcm2 hobi..so nie la salah satu nye...setengah suka kumpul taik idung...camtu...hehehe...nampak mcm rugi..but kepuasannye?hanya individu yg pengumpul je akan faham...yg pasti Happy!!


nie contoh wolverine nye action figure

ganas tak?...hebat best...!hehehe aku agak je la best...setakat nie sekadar tgk je laa..minat tak kot..hehehe...ape pun aku enjoy jalan2 hari nie..tak byk tp sedikit ...memberi ruang aku menghargai kehidupan yg ade nie...yg mane aku buat aku berfikir.. " bayangkan orang yg mengalami benar2 kemurungan...takde kesempatan nak jalan2 macam nie...melainkan terperuk duk kt bilik.." syukur...aku cuba mengejar ape yg aku bazirkan setiap SAAT...bukan lg minit..tp aku kira SAAT...sbb dalam bbrp SAAT itu ...dpt menyelamatkan kita untuk bertindak dalam sesuatu situasi... k laa sblom tu..nah lagu sket dari I (mula dh gedik...)..take care (gile lama tak guna..!!!)..heheh..aku makin waras...?insya-ALLAH...

No comments: