Monday, April 11, 2011

2 hari tanpa fesbuk

ahaiii...riang ria..aku tanpa fesbuk...rasa syiokkkkkk...!..sbb aku tak perlu kusut tgk news feed yg kadangkala mengjengkelkan..dan menyemak mata aku nak scroll sana..scroll sini..ape yg ko rase menyemak nie cik kak???..semua rasa menyemak laa...level kemarahan aku...level ke-moody-an aku..sgt2...begitu grabbbb...dalam tindakan reflex aku..so ..nak buat lawak ngong..tengok keadaan...yek adik2..abang2..kakak2...saye sgt2 cepat zhazzzzssssss moody..so tolong laaa cheer up ...sy tahu cheer up kan keadaan..bermula dengan diri sendiri..tp kdg2...surrounding sy nie agak2 menghala ke arah kegelapan moody...arghhhhhhhhhhhhhhh perSETANkan..laaa...hahahaha....*sighs*...sorry dude...my attitude kind errr..unstable for awhile ....but WHY?!!!!damn!!!dont yell!i'm not yet deaf...*&%&^*((.why?...hmmm...unpredictable emotional ...can't been explained with words for now...semua kelabu...semua kecamuk...semua memberontak!...yang mane tgh dicuci dengan ayat2 motivasi...yes!...seblum tu...nah lagu ni aku tuju kan untuk sang disana..!...thanx!

"kesakitan itu mengajar aku lebih rasional...kadangkala lee.."

No comments: