Saturday, April 30, 2011

sesumpah..plaknye

ahaaa...assalamualaikumm...semua...aish...sihat?..ehhehe aku sihat..tp letih pun ade..hurmmmm...letih sejak kelas beralih ke waktu petang nie..(aishhhhhhh aku takbleh merungutttttttt..!!!)...dugaan Ngantuk je...(aishhh..!!!)...kelas pagi best kan?..segar bugar..bak sayuran di Cameron Highlands..hahahah...time aku taip post kali nie..aku tgh tunggu sahabt sy...iye..sahabat...yg rapat...sape?..hmmm mat shah..kenal ke?hahahah..tak kenal..tp ..dia nie kenal time degree dulu...seiringnye persahabatan kami...sbb kami jujur..kami letakkan objektif untuk ape berkawan...dan!...ikhlassssssssss..tu penting....takde dalam keadaan terpaksa...yang mane banyak skrg kawan mcm  musuh dalam cap comforter ...nie plak...musim tengah panas SESUMPAH..ade aje laa..org skrg nie...bila diputarkan kembali masa..mcm zaman budak skolah kan...tp sayangnye..aku lihat...org tua bergaduh..me-reflex kan...budaya fikiran remaja skrg..tu yg jenis ugut sane..ugut sini...tumbuk cikgu...adoiiii....kita kadang kena cerminkan keadaan baru lontarkan komen..kan?..hmmmm...k laa..nanti kiter berceloteh lg....muaxxxxxxxxxxxxxxxxxx...


layan lagu nie..k...


"kenape bayang2 selalu mengejar org yg nyata"

No comments: