Tuesday, June 7, 2011

bila hilang..tandanye saya intai hehehe


haiyaaaa!!!!!lama tak menulis2 heh?...wassupppp..u cooking wat soup?hahaha...well...semente-ah..(errrr ape tu?....layan je laa)..aku menghilangkan diri..aku ade je...sibuk dgn blaja ...sibuk dgn bershopping OnLine....kopak seh duit bank islam aku.......semua nye aku click2 nak2..skali mbik beratusssss!!!! ntah ape yg membuat aku sibuk nak beli online...hahahah..mcm best...walaupun risknye besar...mcm...material tak best....material yg indah kabar dr rupa..but..somehow aku sukaa laa..hahahah...so..kalau yg mane rasa nak gatai2..or mmg korang dh gatai pun..feel free to click this link k..butikpinkku ...so ahli2 keluarga aku ade yg dh berjaya ..terpengaruh hahahahah....sbb pe bleh ke website tu..sbb dia ade pembayaran yg boleh dibuat melalui bank islam heheheh ...kebanyakkan nye maybank2me ...yg mane aku sendiri pun takde..hahahah....okey..tu pasal shopping..n then..aku skrg hmmm..mem-bz kan diri dengan berjalan..hihih (kdg2 fikir..tak keje..tp peluang berjalan mcm org keje..hehehe...alhamdulilah...sekurangnye aku leh luasssssssssssssssssssssssskan pemandangan aku..ye tak?..ke tak?..hehehe...nie next stop nak ke australia...errr bukan nak menunjuk..but sharing is caring....wat for untuk ke australia?...hmmm nanti laa cite...k..go to go..doakan aku heh!...sayang korang..nak lagu untuk korang...




"kehilangan bukan bermakna untuk meratapi..kadangkala...memberi ruang untuk kita berfikir..dan menghargai"

No comments: