Monday, June 20, 2011

kisah hati ku..

assalamualaikum...weeee-yahhhh!!!..

hehehe...aku kini...mengalami sakit perut yg melampau...hohoh..hanye WANITA saje faham..dan syukur2 segala penantian ini...kini kembali normal...mcm tak percaya..dan syukur...DIA selalu dekat dgn aku...thanx ALLAH..rasa nak taip perkataan syukur trillion kalinye...sebab hanye yg tahu masalah aku ini..faham..dan bila berita gembira ini berlaku lg..rasa nak berjoget hahaha...teeetttttttttttttt...!!!...oowh ya..in two weeks time dh nak ke July kan..well persiapan..masih tonggang langgang...beg aku?..masih kosong..malah tak turun lg dr almari hahah..masih berbalut kemas dengan plastik...rasa taknak pergi menghantar..tp ini...turn untuk adikkusayang...yang mane aku sayang..walaupun aku selalu jadi mangsa buli hehehe...aku nak kemana?..well u guys will know it later..sbb not yet 100% confirm...visa blom ade cerita..but pls..doakan k...tak banyak nak update...melainkan..aku plan nak meniaga kuih laa..okey tak?..hohoho...logik tak?...cer komen?...not here..kt fesbuk pun boleh...k ..see yaa around!...muaxxx..!


"penantian ini..sungguh bermakna buat aku....tiada apa yg dapat diucapkan dengan rasa syukur..ALHAMDULILAH..."

No comments: