Wednesday, March 30, 2011

mari mencuci mata..

Last week?...haa tetiba mencelah last week?...hehehe..assalamualaikum...n salam buat semua! :) Ni Hao!...Wo jiao Idi..ehh tetiba hahaha...owh k...hmmm kemana aku agak menyepi?...sebenarnye mencari..bahan jugak nak beborak sini...errr...ade ke yg dengar?..hahaha..ntah aku refer pada chat-Box nun disebelah kanan nie..errr ade la kot...hahaha..takpe laa..ari nie pun dh genap 500 viewers..hehehe..Xie Xie Nin...hehehe....apekes?...(oo ye saye dh lepas n dpt certificate...mandarin sy baru2 nie..suka...ye' syukur alhamdulilah...although i'm jobless but still I learn something..heheh ko ade ke?..hahah emosi plak...orait...last week..mencelah melawat ke Bnyouth kat PWTC...ramai org...ade yg bermotifkan cri keje...ader yg bermotifkan kumpul goodies..ade yg bermotif cuci mate!?..haahahah...mcm2 gelagat...aku g sana time solat jumaat...time nie...orang lelaki muslim mmg banyak pun..takde beza..:P time nie org kurang...so senang la nak mencelah..n bernafas dari bau ketiak yang macam bau kopi pahit tu..erkkk..pengsan..hahahah oxygen senang sket nak berkongsi..kandungan carbon dioxide pun kurang...legaa ai u ollss...hehehe..rata2 okey la booth "kaishi" (but)...semua suh balik go back n read up..mcm kt uitm je ...g surf dr rumah je...dah tu..ape motif buat JOB FAIR nie...JOB TUNJUK2 je ke?..tak la semua but rata2 laa..ade yg muka tu kelat je..nak ronda ke booth diorg pun buat2 nampak sket...eee seram laa kalau dh muka tu mcm kak limah.."namo2" u..takut laaa...lain laa kalau sambut cam USOP tu..org perak kater "SIOOOR jugak le teman nak bersoal nye..he'ehhh..."okey yg ade tu plak jual product tp dalam nada memaksa..HELLOOOO mcm nie ke layan customer??APER dah BUHSAN?..dah buhsan g la panggil org lain jaga..u duk umah g tengok citer "SINI ADA HANTU" kt UTUBE..oppssssss hahahah...tp tu la realitinye..ade gak kenangan paling pahitttt je aku hadapi ari tu...ader seseorg tu approach..la mai..duk elok segak..coat..neck tie..sgala laa kacak (errr okay laa 2/7  twinkle2 start tu..)..bleh plak dia siniskan qualification aku...bleh bersabo lg... n then.."don't waste ur time...just apply other job...rather than waiting blablabla..." err chop!..okay..maybe sesetengah akan cakap..weii nie la the realiti...apekes nak terasa..adoi nie pun nak emo ka?...HEI helloooo..emo tak emo..aku mai sambung jauhhh nun study duk kematu duduk dalam plane 13 jam...senang2 kate waste ur time...n nak sinis2...sila laa approach elok sket..kalau tak suka dh duk diam..awat hang jeles ka?....(uishh panas sehangat api nie...)...ntah laa..muka aku nie..mmg org suka lekeh2 kot?...takpe..simpan je laa...yg penting aku ade sijil nie....dh gengam pun...dia nak cakap pe..aku salurkan ayat2 positif..kalau ye beno laa aku nie ala2 waste time...aku doakan ALLAH bagi lagi double triple baik....uihhh letih la ngantuk dh..taaa..zaijian...

p/s- alhamdulilah...2 penjunjung nama sentiasa sokong...3 sahabat sejati...ade memberi...infiniti yg kekal dibelakang aku...terima kasih...

No comments: