Wednesday, March 9, 2011

ke-chakkkk-

Assalamualaikum...ahaiii lama sih aku tak menaip?..lama ke?..lama kot sejak aku masuk kelas..AKU MASUK KELAS???ahai...heheh ade laa alhamdulilah aku masih melekat title student disebuah tempat or centre...serius aku enjoy...rasa aman jee tp....dont worry aku masih worry dengan keje...tapi aku percaya secara tak sedar ade susunanNya yang terbaik untuk aku..sbb dalam diam tak diam..banyak benda berlaku sementaah( ade ke perkataan nie?hahah) berlaku...start from my parents n then myself...semua nie yang boleh aku highlight kan kate2 yang berlaku nie.. KEPERCAYAAN..KEJUJURAN...KASIH SAYANG...FAMILY...KAWAN...KECEKALAN..semua nie tak  banyak ..tak sikit ..mendidik aku berfikir untuk letak keutamaan...melontarkan pendapat...orang ketiga?...kini tak wujud kot..buat masa nie..semua nye dah dewasa...semua dah ade cerita masing2...aku lega cara aku...aku suka cara aku..walaupun kadang2 aku intai untuk salurkan pandangan untuk org luar..tp..biarlah..aku tak nak wujudkan satu pintu pergantungan..yang mane aku sebelum nie dididik..n then aku plak tercicir..sbb secara logik..berlainan status...tidak sesuai..walaupun se-matang mana pun.. sejujurnya..pemerhati sudah cukup..full stop... okey kembali cerita kelas tu..ahaaa aku sorang je..student..hehehe okey..cikgu okey..environment..hmm tak la okey tp...nak menuntut ilmu..kadangkala kite perlu berkorban kan..ini kan berchenta je tahu nak berkorban..hahahah....pembelajaran ini akan dilangsungkan selama sebulan..kalau ade jitu..or rezeki lain blom tiba..akan ku susul untuk langkah seterusnye J ...

“kadang2...semua ini kita tak sedar..ini sebahagian persediaan untuk kita ke tempat yang insya-ALLAH kita akan ditentukanNYA...wallahualam” 

No comments: