Thursday, March 3, 2011

sudah2 la weh...

Satu pagi...
“ko marah sgt ke?...”ade someone tanye aku...
“marah..kecewa...semua ade...ko fikir la sendiri...” aku reply....


Wah..isu ape nie?...tak elok marah2...heheh..well isu kali nie pasal marah...harus laa...jiwe aku tenggelam timbul ...tp syukur alhamdulilah ...ade ALLAH...ade family..ade kawan..kemarahan aku ..terkawal..bak kate mak aku...” marah dalam keadaan org berpendidikan...jgn marah pakai hati jee..otak mesti selari”... aku siyes cakap aku sayang semua org yg aku rapat...tak kira la kucing ke...ape pun..tp bila dah hadir dalam diari kehidupan aku..yes..aku hormat..aku sayang...aku jaga..tapi..bila satu je yg aku dpt tahu iaitu T.I.P.U..or P.E.N.I.P.U...sah aku bengang..kenape nak tipu?..aku tak faham ape yg nak diselindung sebab akhirnya terbongkar jugak kan ..jaga saham?jaga imej?adoiii plis laa..ko rela jaga imej ke ape ke last2 kotor jugak imej ko tu..aku sekali dh tahu siyes rasa tawar payau laa aku nak tegur balik...dowhhh...org gile pun boleh marah kot kalau org curi duit tabung  or tipu duit sedekah..dah laa hentikan sgala talam anda yg bermuka dua tu..aku dah jemu..aku dah jelik..ape yg ko nak update..ape yg ko nak bebelkan..g cari port lain..tp syukur aku takde luak ape sangat hahaha...ko kate ko mng in watsoever situation ...tp seriussss...i’m not worth it to keep you as my friend anymore...bye!full stop!tetttttttttttttttt...

No comments: