Tuesday, March 15, 2011

semakin hampir..?wallahualam..

Salam takziah pada penduduk Jepun..sgt2 mengejutkan dengan bencana penyakit si Dunia yang makin menyerlah dan parah...ape2 pun ini sgala dariNya...dan ketentuNya..kite sebagai hambaNya lagi kerdil dan lemah..perlu ayuh menyiapkan sgala persiapan..tul tak?..aku terasa..macam akhir penamat bumi semakin dekat...sebagaimana yg diwarwarkan dalam cerita/ movie..but takleh percaya sbb tu tahayul...ape2 pun dalam rukun Iman...dh tercatit salah satu nye kita wajib beriman /percaya pada hari kiamat....(sangat gerun ...sbb aku sedar bertapa kerdil kebaikkan yang aku lakukan...banyak lubang2 yang perlu aku perbaiki..wallahualam..)..tapi kecewanye aku..dengan sikap manusia or sedara seislam aku..yang mane semakin jauhh terpesong..tak terkira laa akhlak..akidah..iman...rata2 semua hanyut dgn godaan si Dosa...satu contoh..sumbang mahram or arak..2 nie cite or contoh pun dh cukup..cite banyak2 pun esok tak tentu abis ..sbb rata2 semua berita...cite pasal nie..tak datuk rogol cucu...cucu plak rogol opah...dah mcm ape je...yang minum arak dh macam minum air orange juice ari2..secara scientific pun dah tertulis arak tu pun tak elok..dowhhh AL-QURAN dah tercatat takmo dengo..inikan scientific nye info...ishh..ishhh..ishhh...ape nak jadi...skrang..wallahualam....k la TBC..

"err ape kena mengena ek dengan lagu nie?hahaha layan jee "

No comments: