Tuesday, February 8, 2011

senangnye nak masuk Syurga...

baru aku tahu..wanita nie..senangnye...dan longgarnye peraturan2 yg ALLAH telah tetapkan untuk mereka masuk syurga..bila dh senang..orang kate dugaan untuk menyenangkan tu besar bukan lagi sedepa...tp ntah lee sampai ke pluto kot...menurut hadith2...riwayat dari Rasulullah s.a.w.. golongan wanita yg banyak ahlinya dalam neraka...(nauzubillah...)..kerana ape?..mulut mereka..huhuhu...mmg benar..sbb mulut wanita nie..mmg berbisa dari patukkan ular king cobra...kerana mulut bukan saja diri..keluarga pun boleh porak peranda..tul tak reader2 disana?...haa berbalik sngnye..cuba kita renungkan2..

  • solat 5 waktu... 
  • berpuasa di bulan Ramadhan..
  • taati suami..
  • menjaga maruah suami...
senangkan...tp nak melaksana kan..nya...tul tak..sbb rata2..aku tgk..untuk bahagian taati suami..dan maruah suami...wanita skrg ..mmg payah...senang aje kite dengar..org jaja keburukkan suami..khalwat dengan lelaki lain..tak caya?..cuba tgk...paper metro..(paper nie bab2 suami isteri gaduh serahkan aje..)..macam2 kot...kalau orang awam..haaa nie artis..mcm rita rudaini...n sape ntah husben dia...senang jee cite..buka pekung didada...n bagi aku laa...kalau kite menyayangi partner kita..segeram mane pasti kite jaga aib pasangan kita kan..bukan cerita pada org luar...lagi bila bercerita..kadang2 kita jgn mudah termakan..sbb takde siapa kt dunia nie mudah mengaku kesilapan sendiri..kentut yg busuk pun susah nak mengaku... hahah...wallahualam...itu yg aku nampak...aku hanya membaca dan mbik pengalaman org sekeliling..untuk diri sendiri blom lg..moga aku diPermudahkan..dan diBimbing kejalanNya..insya-ALLAH...setakat persahabatan yes aku dh diUji..mcm2...sebab aku pelangi :) 

k laa adiosss!

No comments: