Thursday, February 10, 2011

sesuai ke tak?

suatu ketika dahulu..." Iti nie..semua okey...segala ape ciri2..semua dh ade..tapiiiiiiii......" luah si Abu pada kekasihnya..sambil kuis2 kaki..kt permukaan pasir.. "tapi?tapi ape lagi...ade yang tak cukup lagi?..apedia yg kurang lagi...semua saya dh buat sebaiknya..."keluh panjang buatnya kekasih Abu, si Iti...Abu dengan tangkas nyaaa.. "sebab FIZIKAL u ...I malu nak bawak u ke majlis..kawan2 I...u tak nampak ke...I nie segak tapi u..mcm plum...tak sesuai..."....*cuba renung2kan sambil cicah biskut ngan teh o panas..perghhh sedap!!!*


haaaa..ape mcm?...logik ke tak logik alasan orang errrrr bukan ...lelaki2..sekarang...yang mane malu ..nak terima seseorg dek kan fizikal...(oooh man!!!!)...tu laaa kejadian skrg..realiti..bukan sekadar drama..bukan sekadar telenovela...tp ini realiti...n hahaha...caya tak?...aku antara nye...ohh well..I admit it..aku nie...tak kurus..but...okey laa chomel2...hahaha...for u guys out there....!!!aku tahu..aku tak layak berdiri seiringan ngan korang..aku sedar..but..cuba fikir sket..!!!...kami nie..adalah kami..takde ke korang boleh respek sket...errr aku skrg...dlm proses pun "susut" kan ..ape yg patut!tapi bukan mengalah untuk kembali kepada "reraki" yang telah reject aku...ohhh pleaseeee..saye buat semua nie ..atas faktor kesihatan...sy tak nak hipokrit..n kalau kurus semata nak kembali pada mamat2 yg berkenaan..untuk sekrg je la kome2 kalau dh in the future..kembali...tak ke kome malu nanti..so sama jee...tp pelikkan..yang mana cun melecun...semua tu high maintenance..pastu last2 kami yg chomel2 nie la tempat sessi kauseling kan kan kan kan..hahaha..k laa ngantuk sudah...

No comments: