Tuesday, February 15, 2011

IQ-EQ

ahaaaa....ahaaaaa....ahaaaaa..hehehe owh mcm cite ah-ha plak...i like u laa afdlin shauki...terbaik..sgt berbakat dan comel...hehehe..tengok orang comel semua berbakat...tak caye..cuba fikir...hmmm..adibah noor...hmmm ntah yg tu je aku dpt fikir..hehehe...okey2...ape yang aku nak cerita ari nie?..pasal kebijaksanaan laa...korang rase korang bijak tak?...harus kena yakin..kalau tak kate korang bijak..sape lg..chewah..tp...bijak2...ade yg luar sane bijak pade kerjaya tp bukan pada kawalan emosi..hmmm aku tak pasti laa nie ade berkenaan dgn org sekeliling aku..or sekadar nk buat korang berfikir...tp...errr ade laa si dia...sidia pakwe yg ter.... bukan sidia sidia...sidia tu seseorg hehehe...mesra sket guna sidia auw!!..okey kembali pada cite td..hmm kenape kan..seseorg yg dh pandai ..emosi plak kurang pandai nak dikawal...mcm dh menjengkelkan plak..sepatutnye la kan...ALLAH dah kurniakan kebijaksanaan mesti dh ade pegangan pengalaman yg terbaik...mcm mane nak handle situasi...(errr korang faham ke ape aku cakap nie?..takpe laa buat la faham hahaha)...nie sebaliknye...aku tak kate aku sempurna..malah jauh lagi perjalanan pengalaman yg perlu aku pertingkatkan dannn..dannnnn kurangkan kontroversi hahahah mcm melodi plak...skrg nie..situasi emosi yg dh tak terkawal..memburukkan suasana....mcm mane tu?..dr awal masalah simple..tp jadi susah sebab kan emosi yang tidak terkawal..sape yg susah..sidiaaa jugak yg susah kan kan kan..owh well I here...mcm biasa..agak2...sidia dalam emosi nie mesti merajuk kt aku gak kan..haahahah...taktahu laa pujuk memujuk..if I'm the one that make the mistake..for sure yes...saya akan tampil...tp aku takde plak..hmm malas laaa...bak kate KRU.."diam adalah pintarrrrr..."...okey...nanti kite potpet lg...take care

MyEm0.Com" hehehe...pemerhati pun pening..."

No comments: