Sunday, February 20, 2011

stalker...?

Salam semua...hihihi...apemcm ari minggu korang?...how’s ur day today?...really miss u all (ade ... ke ?..hahaha..owh takpe ...ade silent readers kan kan kan kan...sila korek idung anda hahaha..)...aku skrg berada dikampung terchenta hati...ade mcm2 bleh buat bila jumpa opah..acu...Ontie sue...n etc...plan nie nak g trim rambut ..n then nak cuci kereta terchenta hatiku nie...err mcm UiTM nye tagline plak hehehe...owh okay sambil aku ade kt kampung n berhimpun ramai2 nie..aku terlintas nak citer pasal isu mengumpat..hahaha..mengumpat?...or gossiping ..hehhe...I know u all like to gossip bersama temennn temennn..adik beradik...bf?gf?...suami ?isteri?...hahaha...termasuk la aku..suka bergossip pasal artis ..n pasal sekeliling hehehe....kenape yek?...aku terbaca majalah solusi...mengumpat nie haram..tp ade beberapa faktor yg diizinkan..kalau tak silap dengan mengatakan satu sifat..aishh tak hengat ..sila rujuk pada keluaran ke 28 or latest la untuk feb nie...tertarik nye sbb bleh kate semua org mengumpat...tak kira la lelaki kan..perempuan...tp bila mengumpat di alam maya nie..perasan tak..boleh plak jd stalker?..hahah yeah stalker?...hahah...mcm kepochi kan...tambah plak yg sibuk2 nak copy link laa..print screen laa...ala2 mcm nak tunjuk baik tp haha stalker...ape kebaikan stalker kawan2..?....ade yg boleh terima secara positve...(mcm aku hahaha...coz ade bbrp page aku stalker..especially untuk yg aku minat dlm hati...wat?!..ooo yeah my heart  contain garden :p ) hahaha...ade plak stalker or terima dalam bentuk negative..hahah bg yg negative nie aku nasihatkan...slow n steady je laa..kalau ade kegagalan emosi tidak digalakkan..sbb kadang2 bila dah emosi argh mula laaa ati tak tenteram keje takleh focus...let see..example aku nak bg..hmmm okey ..example yek...korang ade ex gf/bf...dh separate kan..but still ade account fb/myspace/friendster/blog...opkos bbrp ketika stalker...n then jeng jengjeng ex korang dah ade pengganti..aisey man..no luck heh?!..haha relax setiap tu ade penyebab...yg tahu hanya PENCIPTA kita yan ESA tu....so bila tahu dh ade pengganti mula la emo.. takleh duduk diam laa..cari kawan..kol kawan..alaa aku tak kisah korg nak cr kawan..mcm aku nie kan pelangi...cari laa tp ..pelangi pun ade had kemunculannye..tul tak?...jgn laa mbik peluang ...tgh anda nak pelangi..sy hadir tp..jgn la tanpa memikirkan sy nie jugak manusia...bukan mcm  alien yg tetiba je dtg mendarat..dan berkhidmat untuk menculik org ..owh tidak itu bukan sy...n one thing..I can give u 1000000000000 ways of solutions!but the decision is in ur hand..so dont drag me to join u play with the muds of problems...tu je sekian dari mengumpat terus ke stalker hahaha...untuk yg silent readers yg mane saje menjengah sekadar nak mengumpat juga...hahah sila pilih menjadi stalker yg positive..sbb nanti kalau negative..heheh susah..!k see ya again....take care muax!!! 



MyEm0.Com"geli ati tgk gelagat ..."

No comments: