Saturday, February 12, 2011

baru..bau kedai...

owh well...syukur dengan izin ALLAH...aku dpt laptop baru fewiiitttt..hehehehe..laptop yg diidamkan...telah menjelma..yg mane aku inginkan..keyboard yg hitam...huruf2 dia renggang2...n tak panas seperti hendak goreng telur pun boleh...serius...laptop2 yg penah aku guna..(termasuk pinjam member...adik punya..) semua panas2 belaka...takde laa..kalau panas tu..jiwa nak fokus bt keje pun menurun..sbb rasa mcm menyeksakan barang pun ade..(haa jgn tak tahu aku ngan brg2 nie..aku anggap diorg nie bernyawa tau...termasuk keta kembara tu...)...sian tau..dgn panas2..silap2 aku risau termeletop..hmm...laptop yg lama?..ade je...masih boleh digunakan lg...takkan diabaikan acerKu...tuka2 la guna..rase nak yg tu..mbik tu..rase nak yg nie mbik yg nie..tp ..acerKu tu byk info kt sane aku tak transfer pun..so...kena lompat2 la guna...hihihi....syukur alhamdulilah..laptopppp...

"selamat pengantin baru...!!!"

No comments: