Sunday, January 16, 2011

untuk sahabat 12 thn ...

assalamualaikum... :)...

syukur alhamdulilah..aku kini tak keliru...ape keputusan aku buat..dan jugak petunjuk dariNya..ini adalah yg terbaik..yang mane aku rasa lapang...(ibarat kate adik aku..aku mcm org angau...) hehehe..angau atau tidak...aku gembira..dengan ape yg aku pilih...takde lagi pusingan belakang...ape yg berlaku..ini cukup sudah aku mengenal..ape itu sahabat?...saudara...ikhlas?..jujur..yg mane aku mix kan semua nie..dan aku jumpa keputusan itu...dengan ade nye ..keputusan ini..aku pun hmm smcm nak tuka..ape yg mane aku buat skrg...hihihi..kalau siapa yang aku maksudkan bace..terima kasih...apa2..jengah saje comment anda..tp sy lebih prefer di inbox...email mungkin.. :) tak pun awak tahu aje mane nak cari :) ..kalau fesbuk sy takde tu..itu keputusan yg saye ambil.. :) ...pilihan masa..jeee blom tahu.....

"sy dh 25...dan awak dh bina life awak...so..elok kita tutup saje buku 12 thn nie..yg mane chantek..sy suka...kaler2 yg terselit sepanjang 12 thn...smane awak suka dengan perkenalan ini..sebegitu jugak sy....org takkan faham..betapa unik nye..dr sy kenal awak dengan nama tiadakusangka...sajesajesaje...jai...jay..ape pun saya selesa dengan panggilan  awak.."

thank u :) 

No comments: