Thursday, January 27, 2011

dari membaca ke media tv..

yes!..aku suka membaca..dan setiap bacaan buku aku..aku boleh baca separuh2..hahaha...mesti pelikkan..sbb kebiasaan org baca akan kusyuk dgn 1 buku..mcm org bc buku novel chintun2 tu mandi pun tak sempatkan :P..aku tak..dalam sehari..aku boleh bc buku separuh2...hmm mcm skrg aku ade 4 buah buku.yg mane semua aku sapu cerita nye...kenape ye mcm nie?


  1. tamak?tak sabar nak tahu ending kesemuanye?
  2. gelojoh?...
  3. saje nak tunjuk hebat????
teeeettttttttttttttttttt..salah aku mudah bosan...!!!hehehe..so aku nak elakkan buku tu jd pekasam yg lama..aku bc sket2..skrg nie ..aku ade 2 buku islamic..thank u kak tin!..suka bahan bacaan tu..entitle " Enjoy Ur life" n lagi satu aku beli sendiri..rege sploh hengget!..pelikkan..rege buku keagamaan nie murah2 je..tp yg chintun mahal2..hahahaha..no commenttt teeetttt!!!!...buku aku tajuk "jangan bersedih wanita"...menarik..!secara logik aku sblom nie agak bersedih..tp..buku nie bukan pasal sedih je..mcm2 dia cerita..I loikeeeeeeeeeeee..!!!..cerita chintu berangan tak sudah aku tak minat..or erti kata lain..klimaks kebosanan aku cepat menyerlah bila tiba muka surat yg ke 3...pastu camna adiahkan je buku tu pada sape2...kalau cite org putih..yg mane kadangkala lebih pada reality...takde laa nampak sangat cerita tu idup atas dasar berangan tak sudah...sgt boring..sgt cliche ...segala nye cerita chintun melayu kita... realiti nye skrg mcm drama yg tengah berulangkali ulang..the series tu ... mengajar remaja skrg idup untuk berchinta..bukan hidup kerana nk memperbaiki kelemahan diri pada jalan ALLAH...ntah ape kena ..medium media alam tv skrg...lebihkan menyanyi..melawak...ape focus remaja yg diaorg cuba bangkitkan..?..sudah2 laa..AF...Mentor...Raja Lawak...boleh je tp contest tu cuba ade gap..dr satu ke satu...bakat setakat tu jugak...negara kita nie bukannye besar...alih2 yg dtg untuk ujibakat tu..muka tu jugak..dh takde muka lain..mbik je...dowhhhh..muat aku!!!

No comments: