Friday, January 28, 2011

si bunga?

penah tak...korang rasa mcm perasaan berbunga2 dengan tiba2..?hahaha...mcm pelik je kan..tp..nak abaikan makin plak berbunga2 mcm boleh dalam hati ade semak..taman..aduyaiii..ini petanda yg menggembirakan-kah?..or sebaliknya...lately aku rasa mcm agak berbunga..especially bila tiba nye tahun 2011 nie..( heyyy happy belated new year..!)..adik aku cakap mcm org kemaruk berchenta..tak betul jee...jeng jeng jeng..tak betul ke?..alhamdulilah aku okey je..tp adik aku kate aku suka senyum kekambing seseorg?..laa dh dengar radio online ( adik aku bukan nampak pun dr jauh aku bt pe)..tambah2 plak dengar Can I help you (sila klik sini)...sgt menarik okey rancangan tu..menyedarkan tahap penguasaan english dikalangan 1 Malaysia kita nie...so..tu la berbunga2 tul aku..hahah..tp teeeeettttt!!!sy bukan mat bunga ataupun chekak bunga.. tidak sama sekali...errr berjumpa mr.right?...tak nampak lg..masih samar2...yg pasti ..aku yakin..ALLAH ade dengan aku...!

k laa tralala lili..see ya next time!

No comments: