Wednesday, January 26, 2011

thanx to ALLAH...

hari nie..syukur alhamdulilah...kawan yg lama..kol aku..hihihi seronok tak terhingga laaa...mcm budak kecik dpt upah gula2 choki..hehehe...secara tak langsung baru aku terasa..yg aku nie wujud lg dalam hati2 semua kawan aku..(berbunga2...ntah keberapa kali aku ucapkan syukur..) sbb ape aku mcm nie?..owh well..aku selalu..membuat andaian..matematik???..  yang aku nie..takde la keberapa kehadiran dalam hidup kawan2 aku..ibarat kadang2 aku rasa..mcm aku nie..touch n go...( sorry ya sape terbaca..kini tidak lg andaian aku pada kalian..malah bertambah2 kesayangan aku pada korang...)...aku selalu andaikan..adanye kawan alam maya lebih memahami aku..tp serius..totally I'M WRONG..!!!...kawan alam maya..takde kemana boleh dibawa..malah..makin complicated mungkin..aishhh pelikkan...( well selamat pengantin baru..heheh..tak lupa nak ucap juga..see..aku ikhlas berkawan..tp..org je tak jujur...)..tp takpe..itu dh jd pengajaran or tamparan hebat buat aku..so..skrg..heading forward..no more rewind2..letih rewind2 pendirian..last2 aku jugak yg gigit kuaci sorang2 hahaha...semua nie ade hikmahnye..semua nie ade kegembiraannye...mana tahu kan..kot one day..satu sama lain..jumpa dalam keadaan satu sama lain dh ade partner..( wuishhh..bleh jd member kamceng tak???!...) masih kan aku mengharap?..sbb aku syg kawan aku tu..bukannye andaian yg org luar buat tu..teeetttttt anda silap!!!...teetttt..!!!anda tak tahu menahu so..sutttuuuppppp u!!!!kenape aku yg undur?..sbb sy tak sesuai untuk sekrg..maybe hmm insya-ALLAH in 5 years maybe bleh kawan2 balik..hahah time tu masing2 dh tua..hahaha..bleh plak...takpe laa..yg terbaik..doakan sahabat sy ..sihat dan happy...ape yg bakal ALLAH susunkan untuk saya didepan..sy terima..kerana "ALLAH tahu ape yg terbaik untuk hambaNYA.."
dan sebagai hambaNYA..doa jgn putus kerana semua yg dtg dan pergi adalah dariNYA...

so..welkam..to my new hse "renovate je kot blog nie hehehe"

No comments: