Thursday, January 20, 2011

pintu yg ada..

riang ketawa..yg mane lama aku tak rase..perhatian dari semua..yang mane aku lupa...aishhh..nie semua aku dpt...dalam masa seminggu nie..hooorayyy!!!aku sudah jumpa jawapan yg aku nak..dan aku perlu sokongan semua adaa..(aiyakk berulangan statement..)...syukurrrrr...aku ade pendengar..yg mane dulu aku sisihkan..kini pendengar nie..aku boleh dpt jee..rupanye2...tak perlu takut..takperlu rasa lonely...kalau semua nie takde..ALLAH kan ade..lagi direct..dan respon hanya melalui deria yg ade ..(otak?hati?...sekeliling..?petunjuk?)...hooraay!!!...ALANG?KAK LONG...opinion yg boleh diguna pakai...KAK TIN..opinion dr yg matang...sama jugak KAK EINAZ...lastly..kawan aku SHAZ....yg lain jugak...LILY?ATIF?SALIMAH....tgk..aku punya tp aku sendiri tak nampak..sbb aku utama "pintu" itu...(maaf aku abaikan pintu yg ade..)...syukur...

No comments: