Wednesday, June 23, 2010

idea datang tiba2 mcm piano

saya
sayang kamu semua
ALLAH pertemukan saya dan kalian
tiada dapat ape yg dapat diungkapkan
hanya ucapan terima kasih
ku doakan kesejahteraan kalian
kerana kalian
penyokong perjalanan hidupku
dari dulu dan sekarang

saya
perlukan kamu
kamu penjunjung nama ku
kerana kalian berdua
aku disini
kerana berkat doa kalian berdua
aku bahagia disini
kerana kamu ayah dan ibu ku tiada
tandingan
hanya doaku
moga ALLAH panjangkan usia kalian
murahkan rezeki
aku berdoa dpt membalas segala jasa kalian berdua
insya-ALLAH

saya dan kamu
sedarah sedaging
sayang kamu adikkusayang makcikkusayang2 dan pakcikkusayang
kerana berkat doa
kerana kata motivasi
aku disini


sahabat..teman..kawan..rakan..
syukur kamu
ada kamu
gelak tawa kamu
sebanyak sedikit
membantu aku
mengenal aku erti dunia persahabatan
siapa yang layak
siapa musuh bermuka dua
aku doakan kalian berjaya
aku doakan kalian dapat apa yang dihajati

sebaliknya
aku tahu kamu dijadikan "sakit" untuk aku
kerana kamu pembakar aku menjadi lebih "sakit" dari itu
kerana kamu
aku bertambah kuat
yang "sakit" itu kamu
ALLAH maha Adil
ALLAH maha Pengasih
bukan mendoakan sebaliknya
kadang2 terhantuk itu lagi bagus dari bermuka2
hanya satu pintaku
perbetulkan diri sebelum menghakimi orang
perbetulkan diri
sebelum terlambat
wallahualam

insya-ALLAH
aku pulang
dikelilingi org yang aku sayang
dengan segulung kertas yg layak didunia
aku dalam insya-ALLAH
mahu setebal iman didada
yang layak aku disana buat selama-lamanya

No comments: