Thursday, June 17, 2010

main2 rumput...



hari nie...hari nie...aku sakit perut gile2..memulas..akibat makan benda pedas yg mana pedas..aku letak lagi pedas...(xde keje le tuuu..heheheh)...well..today..ari nie main blender2 rumput ngan supervisor..alhamdulilah...mcm seronok pulak..blender/grind..rumput..walhal kat umah ade je blender..takde plak rasa per-ghak gile..tetiba kat lab ari nie :p...( kecepek aku!!!)...
nie contoh le grass yg kena grind..nie guna manual..aku guna yg blender biasa tu..cuma tu untuk lab le hehehe
Alhamdulilah..segala lab advisor semua okey menunjukkkan kesepaduan kerjasama yg memberangsangkan...suka2...hmmm...tapi...adoi..aku rasa nak nangis kot tp..errr buat muka relax...kalau boleh di-scan hati ku..iskk..iskkk..memberontak kot takmo lab yg lagi satu sbb...errr..errr org disitu..mcm agak tak/kurang kemesraan alam dengan saya yg dr luar dan menutupi...kemungkinan juga saya berkromosom XX bukan XY...Ya ALLAH aku berdoa...moga2..aku dipermudahkan...jauhkan aku dengan kesulitan...(AMINNNNN..)
Ari nie juga..rasa letih...mcm nk tido..walhal..hehehe sblom2 nie tido terlebey kot..sbb kelas pun mcm takde la ape sgt..2 minggu sekali..yg lain tu keje sendiri...tp dlm yg sama aku suka gak keje yg berlambak...atleast masa takde la terbuang mcm tu...hmm okey...sambung2..nak balik..nk lelap...esok masuk lab lagi...
ayat ari nie...


" Segala didunia ini..ada pinjaman ALLAH..kadang2 kegembiraan itu sementara digantikan dengan kesedihan...tandanye..kita masih dalam perhatianNya...syukurrrrr"

No comments: