Sunday, June 20, 2010

click...kruk krakk..loving...


*search...google...click...copy hyperlink...click...enter...file...save..*
itu keje aku dua tiga hari nie..mcm2..journal..aku baca...
tertentunye laa berkaitan final project aku...
pedih mata?hahah usah cakap la..mcm2..
meleleh...
student laaa kan..heheheh...ini suatu kepuasan aku..rasa best kot..dari dulu..tak tahu la..mcm post aku yg terdahulu...supervisor aku supportive...(jgn puji lebih2...huhuhu ye tak?)....jeng jeng..jeng...

*kruk..krak...lapaaaa*
itu peristiwa perut pulak..aishhh...perut nie dan2 je lapooo hehehe...
sabar ye...tp itu la sian perut aku..nie dah 2 minggu kot..makan tak teratur..ikut mane dan je...

*caring..?sharing...?loving?*
itu semua dr yg sekeliling..alhamdulilah..tak putus2...terharu.. :) yg tersirat?..hahaha...sirat2 bt rumusan laa mcm form 3 tu..hehehe..skrg...straight forward..sirat2...susah..tak faham..takut double meaning..syok sendiri jugak..ape kes?..heheheheh




" dapat anak buah baru...yipiiii..kak teng dah bersalin...."

No comments: