Tuesday, June 15, 2010

hidup yang tenang..

syukur sangat2 alahai..tak tahu mcm mane nak menggambarkan rasa syukur bila segala COSSH form..risk assessment form...requisition form dah lepas...rasa mcm nak lompat2 la mcm citer puteri tu hahah ( berangan sudah..)

esok..dalam pukul 10 pg aku kena kutip2..angkut segala material yg diorder n then meeting with DR Rahman...hah citer pasal DR Rahman nie..serius aku rasa best dpt supervisor mcm nie..rasa seperti kawan..lecturer..ayah pun ade...dia takde gertak2..dia takde ugut..tp dia supportive...itu yang kiter perlukan...dalam menghadapi bt keje2 yg menyenakkan minda nie...cara lecturer kt UK nie approach student dia sgt laaa menghijaukan jiwe dan otak...berbanding errr...errrr..errr ade la....(hihihih...)

hmm dalam bulan nie..aku dh terlebih beli baju le pulak gayanye...errrr..errr nafsu ke?..hahah ke tension...hahah bak peri-hidup aku "windows shopping therapy ketika stress...shopping bonus untuk menghilangkan stress" hehehehe...so..sape yg stress cuba amalkan...tp kalau tengah sempit duit..dont worry...jgn bawak ape2...duit ID kad je hp..pastu window shopping..selamat pe duit anda...hehehe..sbb duit tak bawak...adoiii

kali nie..entry aku mcm byk bercerita pulak kan..ntah lee..ade masa tuka angin jap..lenguh kot asyik bentuk yg sama...

okey la...see ya in the next entry..will be see u guys soon...doakan aku!
ayat hari ini " diam kadang2 bukan setuju..tp protes.."

No comments: