Monday, June 21, 2010

redcar..!

yeah...berjaya aku nak gi Red-Car..ade jualan2 barang2 2nd hand...hmmm..barang 2nd hand sini tak mcm kt msia..sini..rupa masih baru...dan berkualiti..dan murah...thanx to faizal and atif (kerana sampai jugak aku kesini..hehehe) hmmm..memula nak g ngan salimah..tp...kesian dia..dia dalam proses fasa2 menjadi sihat..so biarkan dia berehat...hari nie..gi dalam kul 10pg...naik bas ader la dalam pukul 11.05 pg..sampai sane sejam kemudian..singgah ke..laut..fuhh..alhamdulilah..nak tengok laut pun dapat..heheh..gambar?..nanti aku upload k..skrg ade kt faizal...nanti2 yaa...sampai2...jee dh ramai...orang...tp suka tgk family2..kengkawan...gf-bf bersemangat nie ..beratur..hehehe...tix nak masuk dalam 70 pence...dlm tu haa katakan ape korang nak..dr pada pakaian luar sampai yg dalam kecik2 pun ade..(tp errr kecik2 2nd-hand?berbaloi kah?kot STD kan..aiyakkkk!)..aku beli ape?..hehehe...

*teddy nie...harga asal dalam 10 pound aku beli 60 pence
murah kan?ibarat mcm puluh2 aku beli sen2..heheheh*

*beli blause...ntah ke berapa helai sudah..last2 t-shirt gak yg aku pakai
aishhh...aishhh harga dr 16 pound aku dpt 1 pound*



*keychain...nak tahu aku pengemar keychain..tambah2 yg banyak jambak tu
soooo chantekkk!!!dalam harga mcm 7 pound..aku dpt dlm 60 pence*

sgt best tp..itu laa..dia hari minggu..hmmm..jarang laa nak kurang kot nk kesana..aishhh..tunggu laa sape yg nak g ..nak tumpang2 hehehe....dalam perjalanan tu jugak..aku tergamam..budak alam2 baya form 1-2...dah mengandung perut besar...hmmm..diorg tak rase sesuatu ke?..dalam muda2 dh mengandung...kenal erti hidup pun tak cukup 1 buku..ntah2 chapter baru beberapa muka surat..kecuali diorg dh pass laa isu sEXual...tp still...badan blom cukup berkembang...tulang baru nak membahagi..( bg gadis2...tulang2 anda akan matang bila umo 18 keatas..)...haa jgn nak banding zaman dulu dengan sekarang..pemakanan..persekitaran yg berbeza..mempengaruhi juga...so bukan alasan untuk dulu dan sekarang....pastu..kalau difikirkan..kualiti anak yg dilahirkan..diri sendiri tak gah berdiri..inikan bakal yg baru tu..adoiii..quality tak bagus..so ...the circle of life tu berulang2...lahirlah golongan yg tak tahu hormat...berdisplin..yg tahu minum...berjoget2...tu je la...ntah laaa..nie sekadar fikir2...tp betul tak?..government sini benarkan mengandung awal dan ditangung..tp generasi yg been produced..layak ke nak mentadbir negara mereka nie..kalau sekadar...minum...merompak?...hmmm..wallahualam...moga Msia tanahair aku jgn macam nie..






"senyum sket kak...!"

No comments: