Thursday, July 1, 2010

ape kes daaaa....

alamak..tak update pulak dua tiga menjak..
sibuk buat sample lupa pulak update blog a.k.a diary ku ini
hmmm...ape kata saya update dengan kata sebagai kes...okey..jom..

kes pertama

sekarang 2-2 lab...it's mean ..i'm using both lab..chemist n bio..
bio agak susah..suasana tidak friendly...tapi dalam fasa menembus dinding2 yg tebal tu
advisor pun...errr...eerrrr nanti sy citer la..kes pertama nie mcm tak syiok laaa... next!!!!

kes kedua

hajat terpendam nak makan steak..tercapai..sangat alhamdulilah
dengan izinNYA...pada rezeki parents aku..dpt la aku makan steak..rasa nye terpendam nak makan nie..sejak JANUARY tu..haaa skrg dh JUNE lama kan..hehehe..tp berbaloi2...

kes ketiga

badan aku gatal2 la dua tiga menjak nie..
maybe masuk lab microb kot..tergaru sana tergaru sini...tp kenape?...

kes keempat

hmmm...ape pandangan korang..kalau tindakkan seseorang tu dalam diam menyakitkan..or terasanye la pada diri sendiri..well for me..aku tak terasa...tp kesian pada kawan2 ku..kerana bak kata pepatah orang lama...sejauh mana kite berlari sejauh mana kiter elakkan..sedekat itu kita dipertemukan...sekembalinye kita pada ALLAH...dunia nie bukan kecik...mungkin kita lakukan dalam tidak berkeadaan niat..tp fikir2kan orang yg terkena...ape yg berlaku...kadang2 kite kena revise sblom tido...wallahualam...

k la..nak solat..jumpa nanti...




MyEm0.Com " yeah..yeah perkhabaran...itu mengembirakan saya...dalam masa yang sama..sedih jugak" *sigh*

No comments: