Tuesday, July 13, 2010

bila hati sudah panas!

kadangkala perangai manusia nie..menjengkelkan aku..
aku sendiri jengkel..sbb kadang2 arahan yg mudah..
dia pandai2 ubahkan..or tak ikut..
bukan sebesar KLCC aku punyer arahan nie..rasanye..sekecil syiling pence jee...

Arghh...muka nampak baik..tp bukan blom tentu baik..
bunyi mcm cliche...tp itu realiti..
kadangkala muka yang poyo tu...lagi bagus..
yea..aku mmg sempoi org kata laa
but korang nak ke sempoi2 aku nie..
sampai aku lepas cakap..
Arghh itu mmg bukan aku..
tp..kalau kesabaran dh lebih dr limit..cuba korang fikirkan..?

mulut manis...itu satu anugerah bagi yg pandai putar belit kata2
mmg sejak azali kot..yg bermuka..tidak pernah kalah memberi alasan..
kadang alasan tu korang pun boleh nangis....mcm drama winter sonata..
ade pulak..mengaku jugak..dh sama2 buat keje ..mengaku dia yang lead..
pekes lu...kiter sama2 cari makan..sama2 buat keje..lu kata lu yg bt sorang..
lu nak cr nama..biar sama2 jgn nak sign contract sorang2..



MyEm0.Com "bakar blog nie biar legam hahaha.."

No comments: