Monday, July 26, 2010

sy dah 25 thn

alhamdulilah
saya sudah mencecah usia yg ke 25 thn
suka...gembira..sedih pun ade..

syukur ALLAH izinkan saya hidup sampai yg ke 25 thn..
perjalanan yg jauh...pengalaman yg baru separuh..
masih dan perlu mengenal lg..kurniaan yg terbentang luas dariNYA..
masih perlu mendalami ilmu yg kekal abadi..ISLAM+ALLAH
masih perlu bertungkus..untuk mencapai ape yg aku target dalam tahun mendatang nanti nie..

sedih?
hmmm..aku rindu aku yg masih kebudakkan...takde kerisauan..takde tanggungjawab yg wajib
semua masih alam permainan..masih alam kehijaun..
rindu saat hingusan..dapat perhatian orang..hahaha..

kini?
langkahnya aku..
digelarkan wanita pun dah boleh..
serius untuk membentang "plan2 rumah"..perancangan buat makkusayang..ayahkusayang..adikkusayang..insya-ALLAH

dan...kumpul duit..untuk masa depan..wallahualam





MyEm0.Com " sibuk dua-menjak nie...slow sket cerita2.."

No comments: