Tuesday, August 17, 2010

mmg mudah lupaaaa....

manusia mmg mudah lupa..
dan perlu diingatkan kan?
tapi kalau dh selalu diingatkan..dan agak menjengkelkan...ape lg aku nak kena bt ?
aku tak marah kalau dia sendiri update bukan senyap...
come'on laaa masing2 mmg ade keje masing2..tp nie dh terbalik..
hmmm...sy mmg memerlukan..AMAT SEKALI kot...
dah bg segala utusan..takkan senyap lg?..

manusia mmg mudah lupa..
mmg perlukan diingatkan..
tapi kalau kita niat dengan niat yg baik..tp kalau dia balas dengan respon yg keji tu mcm mane?
adoyaiii....tegur salah tak tegur pun salah...

manusia mmg mudah lupa.. dan lg..mudah berubah..
kalau org kata.. aku pun mengaku..aku pun leh transform..if u play nice..i play nice too...
jgn igt yg diam nie takde perasaan..

eee gerammnye saya ...




MyEm0.Com "kenape mcm nie...????"

No comments: