Wednesday, August 25, 2010

mereka pakat2 balik..

semua pakat2 nak balik dh...
rindunye nanti aku kat diorang...dah mcm keluarga...walaupun setahun je berkawan...
rasanye takde istilah berkawan kot..
semua cerita2..semua susah senang dah harungi sama2....

semua pakat2 nak balik dh..
mcm tak percaya..masa ini..aku tempuhi sorang2..(aku yg last kot yg balik....)
masing2 muka gembira..tp tak tahu la dalam hati ade kesedihan jugak..
dulu aku sedihkan lily...
tp kini aku sedihkan atif...salimah...faizal...wandy...nabil...
of course la atif....hahah...sebabnye aku kenal dia dr ( "akak sy dah dekat tower nie....akak kt mane?")...hahah kenangan tu..bunyi takbleh blah tp itulah satu kenangan manis nye ...

semua pakat2 nak balik dh...
aku takde kesempatan balik sama2 diorg..dari cuti XMas..sampai laa hari akhirnye..
mungkin ade hikmahnye...sendiri pun tak tahu..tapi ape yang aku faham..setiap ketentuan itu ALLAH dah aturkan baik untuk hambaNYA...so aku kena terima dalam sudut yg baik...(masih blur lg)...

semua pakat2 nak balik dh..
aku rindu pada nama sally...atipah..pah...pak meon...imuda(yang terbaru...)hahaha
ilang semua keluarga...ilang semua ahlinye...(nanti mesti ade suara2 sumbang.." ala kat msia jumpa balik..."...)
aku kata...bonding yg ade skrg nie tak sama bonding bila balik nanti...semua ade jalan dh..semua ade citer yg perlu disambung..semua dh kembali pada kepompong yg balik pada mula..

semua pakat2 nak balik dh..
kotak2...barang2..baju2..semua dh elok disimpan...tinggal nak tarik mcm citer AF je ...hhehehe...
aku doakan yg terbaik..aku doakan korang semua dalam lindungNYA...dan mencapai dan gerak dengan jayanye pada chapter kehidupan seterusnye...

aku pakat2 nak sambung balik keje...
masih menaip..berpiano...
masih memikirkan..masih menunggu yg tersayang bakal tiba khamis nie ..INSYA-ALLAH..

sayang kalian...
rindu kalian...
mohon maaf pada kalian..




MyEm0.Com "make up tebal..nak sorok mata yg bengkak..."

No comments: