Wednesday, June 10, 2009

hanya luar tidak sama apa yang dialami dalam hati ini...

lama menyepi lagi...sorry..bukan malas nak menulis tp..aku sendiri tengah serabut...dengan masalah yg mendatang...hmmm..ape masalahnye..well ini masalah aku dengan dunia aku sendiri..aku rasa..kawan2 aku pun dh give up kot..dengan pe'el aku nie...the problem is that..aku nie takde semangat yakin diri yg utuh..kuat..sebaliknye..aku sendiri memandang balik diri ini..seorg yang bertuah..(ye alhamdulilah aku bertuah..) tp aku tak yakin akan perjalanan hidup ini..seperti terumbang ambing..seperti aku tak pijak di dunia yang nyata...seakan aku nie..tak secerdik apa yg diidamkan bg kedua orang tua aku...walaupun...(syukur)..aku dh gengam akan ijazah aku..tp aku masih terasa...itu hanya sekeping kertas..yg mana memalukan diri sendiri..kerana aku tidak berjaya ape yg aku hendak perolehi..kenapa yek?...bila nama aku dipanggil..aku terasa ini acara hanya mencukupkan syarat bg aku untuk bergelarkan graduan..itu aku?..aku dipentas..berdiri berjalan nampak yakin..tetapi hati ini..tiada siapa yang tahu..ape yg berlaku..aku ingin tangisi ape yg aku alami..tp aku sendiri tak mengerti apa erti tangisan ini..jika ia mengalir sekali pun...i'm not sure what the purpose...Do I make the correct decision?..people told me..it's too late to look back..tetapi perasaan ini..selalu..berpusing2 tanpa henti...


MySpace "aku berperang dengan dunia aku..kini.."

No comments: