Thursday, June 11, 2009

konvoku yg lalu..

yahuuu...yahuuuu...aku dpt..akhirnyaa dalam gengaman aku...yahuuu..yahhuuu..bleh frame gantung hehehe....nie sebenarnye...berlaku agak basi sedikit..hmm kalau fasa2 membuat cheese..nie..dah masam sket citenye..( lapar laa..blom makan..)...





pada hari tersebut...yang hadir..mak kutersayang...ayah kutersayang...adikkutersayang...Ontie Sue yang tercOmel..dan jugak Uncle Hizam terComel..heheheh..Owh lupa plak..hmm..Uncle velu pun ade tp jadi penghantar pada ari aku berkonvo tu...

Hmmm..memula sampai..gi tangkap gambo studio...hahah..memula takmo..tp bila pepekior balik...bila lagi..ye dak pak Mail?heheheh....kena la dlm RM 50.00...takde frame..mak aku kata frame kita cari sendiri...senang n pueh ati kemudian hari...hehehe...





yang agak terharunye aku...adikkutersayang sanggup hadir..pada saat2 terakhir..demi kakokknye yg tercomel nie...ikutkan dia esok dan lusa ade paper...final exam tu..huhuh...thanx adikku...



Ontie Sue n Uncle Hizam pun dtg...thanx uncle Hizam..walaupun keje berlambak sanggup luangkan masa bersama..yahuuuu..yahuuuuu...



buat makkutersayang..and ayahkutersayang...terima kasih atas segalanye....





MySpace " heheh...bila plak suamikutersayang ek?hahahah...gataiii"

1 comment:

نسرین said...

Hi,I love your template.beautifull.
would you plz send me di HTML code,I wanna to use it for my baby.
Thank you
This is my email:
Nasrin.Blog@gmail.com