Saturday, June 13, 2009

bukan ini..tp itu..

....hmmm macam mana yek...bila persahabatan tu dijalinkan..tp..ader limit...aku tak kata aku.. buhsan dengan keadaan ini..tp aku sendiri dh mati akal..mcm mana nak berkawan dalam keadaan begini...aku tak kata merungut..tak plak kata nak berjumpa..tp..mcm ntah aku terperangkap...dengan dunia yang dulu nya seronok tapi kini..kelam..malap...gelap...aku hargai sangat2 persahabatan ini..tapi..tiap kali...hmm aku terasa macam..alamakk..situasi yang macam nie lagi..tak reti...aku tak nak jugak ditamatkan sebab yerla dah lama..cuma..ape ya...tetiba buat aku rasa..macam gelap..kusam...kusut masai je persahabatan kali nie...maaf dipinta sebab kadangakala topik yang dibualkan..aku tak reti nak sambung akan ayat yang seterusnya...hanya boleh aku katakan sabar...iyer..sabar...sabar entah keberapa kali aku suruh bersabar...
.~..bingung..~.




MySpace "adoooiiii...nak buat ape nie????"

1 comment:

Unknown said...

jgn bingung deh...heheh..