Monday, June 15, 2009

kemarahan itu...

kadang kadang...kita tak sedar..akan bila amarah itu..boleh mengecilkan hati seseorang
kerana kadang2 amarah tu..boleh melontarkan bait bait ayat yang tidak enak sungguh untuk orang keliling mendengarnya..kadang2 ayat yang terkeluar boleh menjatuhkan maruah seseorang..
kita mungkin tidak sedar..kemarahan yg bercampur sekali dengan ayat2 yang kurang enak tu..
boleh buat orang yang mendengar tu..lagi jelik untuk mendengarnye..
kemarahan dengan suara yang lantang..di khalayak ramai..hmm mcm tak tentu hala
aku tahu senang aku memberi komen sebab aku tidak merasakan kemarahan itu..
tapi cuba fikirkan kembali...dengan ayat2 yang #@!**!..siapa nak dengar..
bagi aku..aku rasa lebih
MENYAMPAH..HILANG RESPEK..RASA NAK PEKAK..


MyEm0.Com " jangan marah..BP boleh naikk..!!!!"

1 comment:

mer mer said...

Welcome to visit my handmade craft blog~! TQ~!

http://meeer2.blogspot.com/