Wednesday, June 17, 2009

kemarahan itu episode 2

episode kemarahan lagi kali nie..hmmm...well..well..isu nie bangkit kembali...aku tak tahu nak salahkan sape...aku tak tahu la..tp yang bleh kata..aku dan sahabat aku..menjadi mangsa..kawan aku tu..ader prob..well yes..aku tak la kata tak normal ade masalah..tp mungkin keadaannye yang tersempit or terimas akan situasi yang dihadapi nye..meluahkan kemarahan itu pada aku..
hmm..as for me..aku dah katakan aku naik jelik dengan kemarahan yang menggunakan ayat2 te "chenta" 18SG dengan SX...nak marah boleh tp..hmm sesuainye dengan ayat nie elok pada diri sendiri..mcm aku..well as for me maybe la bleh agak terima sebab jantina kami sm...tp yg berlainan jantina tu mcm mana..bengang siotttt...tetiba sound..agak la kesiannye...termangu2 ade..aku secara tak sengaja..sebab aku sendiri tak tahu ape yg berlaku..telah menjelaskan bait2 ayat melepaskan keperasanan itu..lagi la termangu terus berasap..hmm camno tu?..
aku kah?...






MySpace " marah sampai keluar darah kat idung..grrrrrr..."

No comments: