Wednesday, May 27, 2009

punca perceraian...???

hari nie...mcm biasa aku aku ikut mak aku keje..(kul 2 baru kelas start..hmm menapak dulu hehehe...)...memula layan sinar.fm...heheh dengar mat Salleh nyanyi heheh..dh buhsan2 dengar asyik lagu lelama je..so aku tuka jap ke hot.fm..tetiba je dengar sora sorang pompuan nangis teresak2...uiii nape tu?...dengar2 balik..Ooo..topik ari nie..punca perceraian di Malaysia...okey la kebiasaaannye la kan...

1)..curang dengan skandal2...(kantoi la jawabnye...)
2)...pasangan kaki pukul..( adoii igt punch bag ke?...)
3) pasangan tak berkeje...nie mostly berlaku bila lelaki la tak keje..so baik la pompuan tu survive sorang je...


yang alasan aku terkejut..kuikuikui...cerai sebab masak tak guna ajinomoto?....apehal gini?..siannye...isteri tu..sebab tak masak..guna ajinomoto je sanggup cerai isteri dia..suami dia tak pikir ke kenapa isteri tak bg ajinomoto..hmm sebab tak elok untuk kesihatan laa..hee pelik la alam perkahwinan nie..risau gak kan..kan..kan..


MyEm0.Com " ieyahhhhh...!!!!"

1 comment:

Unknown said...

uit..punca penceraian...mana de perkahwinan ingin kan penceraian..tp dh mmg jadi trend lak cerai berai nih..pelik kan ..cam tk baju lak kawin nih..huhu