Saturday, May 23, 2009

riuh lagi gamat..

fuhh gile meriah..ari nie parents aku bt gathering kengkawan ms study kat UK...meriah...abis licin segala makanan yg dihidang..hehe bukan pelahap..tp air tangan mak aku kot yg menyelerakan para tetamu..chewah!...heheheh...

(
aku bila ek nak try bg org rasa air tangan aku memasak ek?..opsss..bila ek?heheh)

hmmm cite pasal UK..aku insya-ALLAH takde halangan..andai semua berjalan dgn lancar..aku akan berangkat..bulan 9 nie..( ye ke?...cam tak caya...je..)
bukan takmo mengaku atau ape..sebab aku tak dapat segala surat itam putih..so..jangan salah faham kawan..!..sabar yek...aku sendiri pun tak tahu..walau nampak muka org agent tu confident je..wallahualam..

opsss...ayah aku panggil..nanti yekk.. 2B cOntinue...
muaxx!




MySpace "muaxx!!"

No comments: