Monday, March 9, 2009

wahai teman...

maaf wahai teman..
aku buat ketika ini memerlukan sedikit ruang untuk aku..
aku skrg tidak dpt membezakan antara yg betul atau tidak..

maaf wahai teman..
andai kalian menyapa aku tp aku tiada sebarang balasan..
maafkan aku..aku tiada niat untuk bertindak sebegitu..tp
masa yg membuat aku bertindak seperti ini..

aku bukan seperti aku..aku lemah dalam perasaan ini..aku terkapai lemas...
aku benci dengan situasi ini kerana aku tidak seakan lepas dari kehidupan aku seperti sebelum ini...kenapa?...aku tiada jawapan yg tepat untuk menjawab persoalan ini..kerana aku sendiri binggung akan tindakan aku ini..tindakan bakal memakan jiwa aku sendiri?...

jangan risau..biarkan aku sendiri..aku ingin dalam dunia aku sendiri tiada siapa yg boleh mengawal aku...tiada siapa boleh mempermainkan aku...andai ada yg mengata lari dari kehidupan sebenar..katakan saja..kerana akal ku tidak boleh mengalahkan kekuatan hati aku yg sekarang mengawal aku....


MySpace "aku berlari selagi mungkin jika ini dpt menenangkan aku..."

No comments: