Thursday, March 19, 2009

alahai rini...sekadar pendapat aku laa..

aku bukan la peminat AF7...tp ntah kenapa sambil aku nak tunggu CSI start aku tertekan ke channel 104...hmm tak tersengaja..aku tertengok episode si Rini...adoi..nangis la plak cik kak tu...hmm...

- nangis nak mintak simpati ke? (memula la aku tgk dia menangis sgalanye...)
-dengar penjelasan " saya ramai kawan laki"...adoi statement ape yang dia nak bt nie?...aku tengok..si rini nie..takde hal nak buat hal...
-rapat dengan mak nyah wat so ever..tak perlu nyatakan..nampak sangat nak tunjuk yg dia tu ala2 cool...macho...agresif...perghhh..buhsan...buhsan..

aku rasa nak geli hati bila tgk adegan drama yg rini buat tu..sebijik je dengan salah seorg kawan aku...hmmm mcm tu gak..tunjuk relax cool n watsoever..tp rupanye bernanah..bagi aku tak perlu hipokrit dlm berkawan...tak perlu nak tunjuk ape yang kita takde tapi buat2 ader..mcm mane tu???...


MySpace "jadi diri sendiri..baik punya!"

No comments: