Tuesday, March 3, 2009

L.O.V.E


Hmmm suka gambar nie..area kat umah aku..hehehe n caption tu pun aku suka..heheh..betul tak caption tu...hmmm LOVE can be everywhere...betul kan..cuma bila n mcm mane je bergantung pada keadaan masing2 yg mengalaminye...Love?...hmmm kenapa ek aku selalu je citer pasal isu nie..n suka bonar den menyentuh topik nie..kalau tgk kat page aku pun byk unsur2 L.O.V.E nie..hahah adakah aku telah angau?ntah..maybe kasih sayang keluarga yg melimpah kot yg buat aku suka isu nie...hehehe..

bagi aku gak..sayang kepada ALLAH tu penting..betul kan..n then sayang pada Rasulullah..sayang pada keluarga..dan yg seterusnye..well aku rasa tu semua org tahu pastu..cuma aku sedih bila skrg org syg pada org yang terover la plak..so camne tu?...hmm cam biasa la bg aku..akal n hati..kena seiring..kalau hati je yg dulu..binasa la hidup..wallahualam...

MySpace "sayang pada awak juger"

No comments: